maandag 25 april 2011

2de paas(haas)dag

Op de kop af en ook geen meter meer of minder, 70,00 km stond vanmiddag op de teller toen ik thuis kwam van een rit op de 2de paasdag met een zomerse temperatuur van zo`n 25 graden. Na de koffie, inmiddels was het tegen half twaalf besloten om te fietsen, zoonlief had geen zin, die ging liever in de zon liggen bakken. Dan maar alleen...
Om twaalf uur zat ik op de fiets en om eerlijk te zeggen moest ik mezelf er wel even toe zetten maar eenmaal op de fiets voelden de benen goed en kreeg de zin de bovenhand!

Ik besloot richting Joure te fietsen om daarna via Terhorne, waar het smoordruk was, zelfs file rijden in het Kameleondorp, door te rijden richting Irnsum om bij de hoge brug af te slaan richting Sneek. De benen voelden echt goed en het ging dan ook lekker qua tempo, lekker het grote blad erop en trappen maar.
In Sneek aangekomen ging het door het centrum langs de Waterpoort en zo weer de stad uit richting Spannenburg om daar af te slaan naar Lemmer.
Thuis aangekomen stond zoals al eerder vermeld precies op 70 km en een tijd van 2.33 uur wat neerkomt op een gemiddelde snelheid van 27.2 km, niet slecht om dat in je eentje te fietsen.

Morgen maar even kijken om een klein ritje te maken, even uitrijden denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten