zondag 5 juni 2011

1 week later

Het is 1 week na de valpartij, per dag zie ik verbetering, afgelopen week was mijn heup mooi groen/geel/blauw/zwart gekleurd, de schaafplekken vertonen inmiddels herstel en mijn schouder, het zwaarst getroffen, gaat langzaam beter, het voelt nog zwaar en vermoeid aan en ik probeer zoveel mogelijk de schouder te mijden hoewel dat niet altijd lukt natuurlijk. Ook moet ik zeggen dat ik ook nog wel `s bewust de grens opzoek puur om te kijken of er vooruitgang in zit.

Inmiddels is de fiets weer terug van de fietsenmaker, optelsom:
- nieuwe achtervelg
- nieuwe achterderailleur
- nieuw zadel
- remmen en alle lopende delen nagelopen en weer opnieuw vastgezet

dus......het kriebelt alweer en ik heb natuurlijk nadat ik de fiets heb opgehaald ook alweer even de fiets geprobeerd in de straat, kijken of ie wilde schakelen (kuch) natuurlijk wilde die dat!

Enfin, de kleding is ook opnieuw besteld nu nog helemaal herstellen en dan hup op de fiets!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten