zondag 26 juni 2011

Eigenwijs?

Ja dat is `n goede vraag!
Eigenwijs of niet, samen met Jordi heb ik weer gefietst, 54 km om precies te zijn. Vorige week blogde ik nog over het feit dat het te langzaam ging allemaal en afgelopen week was ik er klaar mee, last of geen last ik kon niet meer echt omschrijven of het nu pijn is van de gekneusde schouder of de spieren die weer herstellen en een vorm van spierpijn aangeven. De beste remedie is dan om het gewoon uit te proberen en kijken wat voor reactie de schouder geeft.
Vandaag een prima dag om te fietsen, wel een windje, kracht 4 maar de zon was aangenaam en zo reden we via het Tjeukemeer richting Heerenveen om daarna door te rijden naar Haskerhorne, onder de A6 door richting Scharsterbrug om vervolgens via St.Nyk naar huis te rijden. Onderweg ging het prima, ik voelde de schouder wel maar niet vervelend of zo, zo nu en dan heb ik de schouder even bewogen cq laten slingeren om de bloedsomloop te activeren. Nu is het afwachten hoe de reactie gaat worden, morgen stijf en pijnlijk?? we gaan het meemaken maar zoals het er nu op lijkt valt het mee denk ik.
I hope so want dat betekend dat we de draad op kunnen pakken ruim `n maand niet fietsen is veel te lang!!
Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten