zondag 19 juni 2011

Frustratie, te langzaam, balen!

Zo, dat is eruit!!
Ik ben nu 3 week verder en het gaat te langzaam met het herstel naar mijn ''bescheiden'' mening. Hoewel mensen die er verstand van hebben, fysiotherapeuten en arts, zeggen dat er zeker 6 tot 8 weken herstel voor staat, sla ik die mening dan ook in de wind....ik wil sneller herstellen!!!!
Ik heb `n week geleden alweer even op de fiets gezeten al was het alleen voor het proberen en te testen. Op zich gingen de eerste 25 km prima maar daarna voelde ik de druk op de schouder opkomen, het vooroverbuigen op de shifters en in de beugel doet geen goed, het voelt na afloop of ik met een zware last van zeker 100 kilo op de schouder rondloop, alles stijf, gespannen en pijnlijk.
Al met al frustrerend dus, het enige wat me een beetje blij maakt is het weer, deze is nu niet echt uitnodigend, veel wind en regen, dat scheelt dan weer in het accepteren zullen we maar zeggen.
enfin, misschien dat het er volgende week anders uitziet, elke dag dat het beetje bij beetje beter gaat is meegenomen.
Ik moet me er maar bij neerleggen, weinig keus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten