zaterdag 8 oktober 2011

Herfst


Het is herfst, de blaadjes vallen van de bomen, er staat een halve storm en het regent de godganse dag door, echt weer om binnen te blijven.
Maar wat doe je als je toch op peil wilt blijven met je conditie? juist, alternatieven zoeken...
Één van deze is de rollerbank. Makkelijk in gebruik, je kunt `m neerzetten waar je wil en je kan je eigen fiets gebruiken.
Vorig jaar is deze Elite rollerbank aangeschaft en is afgelopen winter dan ook al veel gebruikt en gaat dus nu z`n tweede seizoen in.

Op zich prima tot zover hoor, het enige wat tegenvalt is dat je niet ''echt'' fietst, je ziet niets anders dan, in mijn geval vandaag, de woonkamer. Wat ik dan doe is de mp3 speler in m`n oren proppen, keihard aanzetten en verder aan niets anders denken dan mijn omwentelingen per minuut en hartslag in de gaten houden.
En na anderhalf uur zweten, voldaan en met een leeg hoofd van de fiets komen.
Was `t maar weer zomer.........zucht

2 opmerkingen:

  1. Het komt me bekend voor. Kan je hem niet voor de TV zetten? (Of een klein TV'tje voor je rollerbank...:-)). Scheelt een stuk. Maar eens, er gaat niets boven lekker buiten fietsen in de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Johan; heb ik ook aan zitten denken moet maar `s zien.
    Binnenkort gaan we eerst een inspanningstest doen, kijken hoe we ervoor staan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen